Ανάκληση - επιστροφή της παραγγελίας.
Το εμπόρευμα που λαμβάνει ο πελάτης είναι πλήρως προσαρμοσμένο σύμφωνα με το αίτημά τους. Από την άποψη αυτή, η εμπορική συναλλαγή αποτελεί υπηρεσία.
Για υπηρεσίες που παραγγέλλονται εξ αποστάσεως, των οποίων η εκτέλεση ξεκίνησε εντός 7 ημερών από τη συμφωνία του καταναλωτή, το δικαίωμα να ανακαλέσει δεν εφαρμόζεται.
Στην περίπτωση που το προϊόν έχει ήδη κατασκευαστεί ή τυπωθεί ανεξάρτητα αν δεν έχει ήδη σταλεί, το δικαίωμα να ανακαλέσει δεν εφαρμόζεται.
Στην περίπτωση που το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί, το δικαίωμα να ανακαλέσει δεν εφαρμόζεται.
Ωστόσο, ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να ανακαλέσει ή να επιστρέψει την παραγγελία σε προσαρμοσμένα προϊόντα, σε εξαιρετικές περιπτώσεις εξαιτίας λάθους στην παραγγελία το οποίο οφείλεται σε σφάλμα του www.stickit.gr.
Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης έχει μια περίοδο επτά εργάσιμων ημερών για να ασκήσει αυτό το δικαίωμα, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει τους λόγους του, ούτε να καταβάλει τις κυρώσεις, με εξαίρεση το κόστος της αρχικής αποστολής, το κόστος επιστροφής και τυχόν κόστος το οποίο εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής.
Τα εμπορεύματα που επιστρέφονται πρέπει να αποσταλούν με συστημένη αποστολή, στην αρχική τους συσκευασία, με την αρχική απόδειξη της ταμειακής μηχανής, έτσι ώστε να παρέχεται αδιάψευστη απόδειξη της επιστροφής.
Για να αρχίσει η διαδικασία επιστροφής, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το www.stickit.gr μέσω e-mail ή τηλεφωνικά στο αναρτημένο στο www.stickit.gr αντίστοιχο τηλέφωνο, και να προσδιορίζει με σαφήνεια το λόγο της επιστροφής, και τον αριθμό παραστατικού. Το www.stickit.gr θα προβεί σε απάντηση μέσω e-mail, ή τηλεφωνικά και θα παρέχει ένα "αριθμό επιστροφής", ο οποίος πρέπει να αναγράφεται στην εξωτερική συσκευασία του επιστρεφόμενου προϊόντος.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει επιστροφή, χωρίς προηγούμενη συμφωνία του www.stickit.gr.
Επιστρέφονται μόνο προϊόντα που δεν έχουν τροποποιηθεί ή αλλοιωθεί με οποιοδήποτε τρόπο, στην αρχική τους συσκευασία. Η καθυστερημένη παράδοση εμπορευμάτων με ευθύνη του μεταφορέα, δεν επιτρέπει στους πελάτες τη διεκδίκηση της επιστροφής των εξόδων μεταφοράς.
Διευκρινίζεται ότι:
Τα χρώματα των προϊόντων μπορεί να διαφέρουν από αυτά που βλέπετε στην οθόνη σας.
Αυτό οφείλεται στις ρυθμίσεις της εκάστοτε οθόνης.
Για αυτό και η διαφορετική χρωματική απόχρωση δε θεωρείται λάθος του www.stickit.gr
(Δείτε την παράγραφο χρώματα και αξιοπιστία τους για περισσότερες πληροφορίες)
Ειδικότερα σχετικά με ανακλήσεις - επιστροφές παραγγελιών από την κατηγορία "Πίνακες"
Τα χρώματα των πινάκων μπορεί να διαφέρουν από αυτά που βλέπετε στην οθόνη σας.
Αυτό οφείλεται στις ρυθμίσεις της εκάστοτε οθόνης.
Για αυτό τον λόγω η δυνατότητα ανάκλησης παραγγελίας και επιστροφής προϊόντων από την κατηγορία "Πίνακες" αφορά μόνο κακή κατάσταση η φθορά του προϊόντος, ή λάθος στην αποστολή του σχεδίου του πίνακα.
Ανάκληση ή επιστροφή από αυτή την κατηγορία, που αφορούν διαφοροποίηση των χρωμάτων του σχεδίου, δεν είναι δυνατόν να γίνει.
Επιβαρύνσεις ανάκλησης, επιστροφής.
Ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος αποστολής ή/και επιστροφής (στην περίπτωση που επιστραφεί με έξοδα του www.stickit.gr)
Επίσης το www.stickit.gr παρακρατεί κατ 'αποκοπή ποσό των 4,90 Ευρώ, σαν διοικητική επιβάρυνση για να καλύψει τις προμήθειες που κατέλαβε από τους παρόχους υπηρεσιών που εμπλέκονται στη συναλλαγή (Τράπεζες, πιστωτικές κάρτες, Paypal, κόστος αντικαταβολής).
Σε περίπτωση γραπτής επικοινωνίας και συμφωνίας για επιστροφή προϊόντος που έχει ήδη παραδοθεί, υπάρχει μείωση της αξίας του 20-40%
Το ποσοστό αναφέρεται στην εκάστοτε γραπτή επικοινωνία
Κατεστραμμένα αντικείμενα
Στο stickit.gr, έχουμε εξαιρετική ποιότητα προϊόντων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο όλες οι παραγγελίες μας έχουν έλεγχο ποιότητας πριν τις αποστείλουμε.
Ωστόσο, εάν ένα κατεστραμμένο, χτυπημένο αντικείμενο στάλθηκε κατά λάθος ή καταστράφηκε, χτυπήθηκε κατά την αποστολή, αναλαμβάνουμε την πλήρη ευθύνη και παρέχουμε δωρεάν αντικατάσταση
(εκτός από περιπτώσεις όπου μια εκτύπωση βγαίνει ατελής λόγω ενός αρχείου εκτύπωσης χαμηλής ποιότητας/ ανάλυσης).
Τι πρέπει να κάνω εάν ένα αντικείμενο έφτασε κατεστραμμένο / χτυπημένο ;
Αν ένα αντικείμενο έφτασε σε εσάς κατεστραμμένο/ χτυπημένο:
Τραβήξτε φωτογραφίες του προϊόντος και της συσκευασίας του (αυτή είναι συνήθης πρακτική για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου).
Μόλις έχετε τις φωτογραφίες, συμπληρώστε τη φόρμα, επικοινωνήστε μαζί μας και ανεβάστε τις σε αυτή, ή στείλτε τις στο ask@stickit.gr.
Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το ίδιο email/ τηλέφωνό με το οποίο κάνατε την παραγγελία ή αναφέρετε τον αριθμό της
Θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας
Επιστροφή χρημάτων
Επιστροφές χρημάτων γίνονται μόνο στην περίπτωση που το προϊόν της παραγγελίας δεν έχει ήδη κατασκευαστεί και εφόσον έχει προηγηθεί γραπτή ενημέρωση με email ή στη φόρμα επικοινωνίας
Σε αυτή την περίπτωση θα επιστραφεί το συνολικό ποσό στην κάρτα ή στον καταθετικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
Στην περίπτωση που το προϊόν έχει ήδη κατασκευαστεί ανεξάρτητα αν δεν έχει ήδη σταλεί, δε γίνεται επιστροφή χρημάτων